Επιστροφεσ - ακυρωσεισ

Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση που ο πελάτης λαμβάνει διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχει επιλέξει (σε είδος ή ποσότητα), θα πρέπει να τα επιστρέψει πίσω στο ηλεκτρονικό κατάστημα εντός πέντε (5) ημερών για την διαπίστωση του λάθους. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα βαρύνουν το κατάστημα αρκεί να τηρηθεί ο προτεινόμενος από το κατάστημα τρόπος επιστροφής και η παραγγελία να επιστραφεί στη συσκευασία της σε άριστη κατάσταση (παράδειγμα να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία της ταπετσαρίας) μαζί με τα παραστατικά ( απόδειξη ή τιμολόγιο). Επίσης, η εκ νέου αποστολή των σωστών προϊόντων σε είδος και ποσότητα βαρύνουν το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Επιστροφή στο κατάστημα: Εφόσον παραδοθούν τα προϊόντα στο κατάστημα και ελεγχθούν, θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων.

Παραλαβή μέσω  εταιρείας ταχυμεταφορών (κούριερ): Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει το προϊόν που θα επιστρέψετε να είναι ασφαλές μαζί με τα παραστατικά που το συνοδεύουν.Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής αφού το προϊόν επιστρέφεται μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών που θέλει ο πελάτης. Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος του προϊόντος και διαπιστωθεί ότι είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, τότε θα πιστωθεί ο λογαριασμός που θα μας προτείνετε με το αντίστοιχο ποσό επιστροφής μέσα σε 20-30 ημέρες.

Επίσης η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο chroma-kai-texni εγγράφως.

ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του CHROMA-KAI-TEXNI.gr

1.Εάν πουλήθηκαν στον πελάτη λανθασμένα προϊόντα( λάθος τιμολόγηση,λάθος αποστολή ) .Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση,χωρίς καμία φθορά ,η συσκευασία να είναι ίδια που το συνοδεύει και σφραγισμένα μαζί με τα παραστατικά που το συνοδεύουν.

2.Εάν πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας π.χ. κακή συσκευασία ή κατεστραμμένα.Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει την υποχρέωση να μην το παραλάβει από την μεταφορική και να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα .

Το ανώτερο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.